INRIGGERNES TRAILER

Klubbens inrigger-trailer kan lånes til transport af inriggere i forbindelse med ture i andet farvand end Aarhus Bugten.

Brug af traileren
Det er gratis for klubbens medlemmer at bruge traileren.

Brug af traileren aftales med Knud-Aage

(tlf. 22 97 47 77 -  mail: knudaageroklubben(at)gmail.com).

Leje af trailer
Andre klubber, der er forsikret i den fælles forsikringsordning, kan leje traileren til følgende priser:
1 dag: kr. 500.
2-4 dage: kr. 600
1 uge: kr. 1200

Lejekontrakt
Kontakt Knud-Aage om leje af traileren

(tlf. 22 97 47 77 - mail: knudaageroklubben(at)gmail.com).

Når der er indgået aftale om leje af traileren, skal der indgås en lejekontrakt. Lejekontrakten kan åbnes her.

Betaling
Betaling sker ved overførsel til roklubbens konto: 6192-0013045178 Sparekassen Kronjylland. Lejebeløbet skal overføres inden otte dage efter indgåelse af aftalen.

Tillægspræmier
Betingelser for tillægspræmier for transport i udlandet kan downloades som pdf-fil.

Vægt og bæreevne
Traileren har en totalvægt på 1.050 kg og en egenvægt på 600 kg. Traileren kan laste maksimalt 4 både som maksimalt kan være fire 2-åres eller to 4-åres og to 2-åres. Bådene spændes på traileren med remme, der følger med traileren. Ved lån af trailer følger der brugsanvisning med, der fortæller, hvordan bådene læsses og fastgøres.